Category: Ensest Hikayeler


Çılgın Yengem


Selam ben Tarık size basımdan gecen olayları anlatmak istiyorum yengenle ilk zamanla pek ilgilenmedim nede olsa abimin karısı ama hersey askerderken oldu izne geldigimi zaman oldu yengenle sabah kahvaltısını yaparken göğüslerini istiyerek gosteriyordu ben zaten askerdim abazaliktan oluyordum çay ikram ederken göğüslerini adeta surtuyordu dusa girmek istediğimi söyledim banyoyu hazırladığın söyledi ben dusa girdim yengimi hayal ederek 31 çekiyordum derken yengem kapıyı çaldı birşeye ihtiyacım varmi diye sordu bende ne gibi sordum canım fark etmez dedi bende kapıyı açarak neye ihtiyac oldugumu görmesini istedim yengem bende beter abazamis duşda uzun opusme sonrası amimı ağzıma datası yala yala diye yalvarıyordu ağzıma alınca aminı iniltiler çıkmaya başladı dayanacak gücüm kalmadı. Amina girdim yanıyordu sevismeye başladık artık dayanacak gücüm kalmadı tüm vücuduna boşaldım ama ben aklım onu görümden sikmek derken iznim bitmek uzerken yengemle son birkere daha seviselim dedim sana süprizim var dedi derken kulağıma gotunden ilk ben sikicegimi söyledi bayılmak uzeredim got deliğini yarak kıvama getiriyordum ama gördükçe yalvarıyordu yavaş canım ama okadar darki boşaldım ama harika piposu var teskereri sabırsızlıkla bekliyoruz


ben 29 yaşımda çalışan bir kadım kocamda çalışır 2 mizde kamudayız birde cocuğum var 2mizde çalıştımıza bizim yanımıza bazen babam bazende annem gelirler cocuğuma bakarlar tam bu sırada kocamın çok uzak bir yere tayini çıktı kırsal bir yrdi beni oraya götürmiyeceni söyledi hemde ben olmasam daha çabuk gelirim bu tarafa dedi kocam gitti biz cocuğumla aynı işimde yerimde yine eskisi gibi dik son kez annem vardı babam memelekette idi bir ayı geçmişti ve babam bir akşam oda gelmiş gece anahtar ondada olunca eve girmiş annemi yatakta yakalamış elbette annemde zten iyi bir kadın olduna başalamışlar sevişmiye ben odamdan bier sesler duyuyordum ahhhh ahhhhohhhhh ohhhh diye inliyordu ahhhh annem hasta oldu ölüyormu ne deyip birden koştum annemin odasna girdim birde ne göreyim annem babamı sırt üstü etmiş oturmuş yarağım üstüne zıplıyor inliyordu ahlar çekiyordu bende giriverince öyle kalsa daha bile iyi olacaktı belkide beni görünce hemen kalktıki babamın yarağı tam dikik uzun kalın bir yarağı ben çok iyi gördüm ahhh anneeee baban geldi demiyorsun insana ölüyon zannettim deyip hemen geri gittim onlar sikişmiye inlemeye devam ettiler ama annem bu işten utanmıştı çok tabi bir kaç gün bile durmadı o gitti geriye babam kaldı benim yanımda bir kaç gün geçtikten sonra biz babamla oturuyorduk sohbet ediyorduk benim daha öncede babam çok kalırdı yanımda zaten ben babamdan hiç çekinmezdim kocamda öyle idi babamda bize karışmazdı hiç ben kocamın da babamında yanında öyle dururdum bazen babamın kızdığını bile sezerdim benim bacakalrım göğüslerim acık olduğu zamanlarda biraz deyişirdi kocam zaten böyle bir şeyi aklına getirmezdi bu ne böylede demezdi yani babamdan biz çekinmeezdik.işte bu sohbette ben babama dedimki baba o akşam varya inanki istemeden olan bir şeydi annemi hasata olup ölüyor herhalde dyip ondan birden fırladım senin oldunu bilsem ben girermiyim hiç dedim.babamda olsun boş ver dedi bende vala baba anneme şaştım kaldım bu yaşata öyle inlemsine dedim babamda sen anneni gençken görseydin hele bir bu neki dedi ooooo dahamı çok tu dedim bende .öyle tabi beni çok mutlu ederdi dedi ama benim için sizde pek göremiyorsunuz birbirinizi artık dedim bende.öyle oluyor dedi ben bunları babamla konu ederken kocam bir kaç ay olmuştu gideli evde bizdik babamla benimde kadınlık duygualrım kabarmış ben babamı tahrik ediyordum hep.babam bana ben biraz daha duramda anneni yine çağırıız gelir o yine dedi arıyon heop deyilmi dedi eeee tabi aramamı dedi çok canın isterse kolayı var baba dedim ne imiş o dedi söyliyemmi dedim evet dedi kendimi işaret ettim inanamıyordu delirdinmi kız sen dedi ne delirmesi ciddi diyorum ben varım bu gece beraberiz madem dedim babam beni sikmek istemedi hiç böyle olurmu dedi hep ama bu gece beraber olalım maden bir ker dedi beraberde hemen benim odama gittik beni daha ayakta iken dudakalrıma yapıştı emiyordu memelri mi sıkıyordu emdi emdi ve üzerimdekilerini sıyırıp attı ben tam bir çıplacık dişi idim artık kendinide attı kilotu vardı beni emdikçe emiyordu ve elimi yarağa soktu onu sıkıca tuttum iyi yarak oldunu zaten biliyordum benim kafamı bastırdı aşaya yarağa soktu ağzıma verdi bile aldırmaya çalışıyordu heğsini öylece sırt üsütüne uzattı ve memelrime dudakalrıma yeniden yapıştı yarak vucudumda geziyor yalıyarak geldi bacakarama girdi amıma geldi orayı bir gördüki tazecik tertemizdi ve getirdi yarağı amın üzerinde darbeler yapıyor beni iyice delirtti ben annemi geçmiştim inlerken üstelik yarağı ile almamıştım daha ve gözlerimin önünde öyle bir soktu köklediki ben oanda bir ahhhhhhhhhhh çekerek inliyordum öyl bir sokmaya köklemeye başaldıki soktukça sokuyor ben inledikçede kendide dayanamaz olmuştu zevkinden beni hep sikersin erkekğim oldun sen artık diyordum oda bana seni asla kimselere siktirmem artık keşke kocan var iken bile sikseydim seni demeye başaldı tadını alınca ben senin yanından hiç gitmem sendeb beni bırakama emi diyordu bana bende oda söz dedik sabahakadar defalarca soktu sikti patladı taaaaa enderinine kadar soktu dayadıda ve o andan sonra bizde yeniden bir zevkli hayat başaladıki doymuyorduk buzevkimize 2 yıl geçmesine az kalmıştı bile kocam gelecekmi daha belli deyildi ama bilemiyoruz ben çok iyi oldumu hep söylüyordum gelirse bilede bu böyle devam edcek artık gittiği yere kadar babamıda terk edemem kendide ben kadar zevkli yaşadı ama çünki banada 2 yıl çok zevkli bir hayat yaşattığı için terk edemem o isterse elbette


mrb. ben istanbuldan ceyhun. size başımdan geçmiş gerçek bir hikayemi anlatacağım. ablamla aynı odada yatıyorduk.ayrı yataklarda tabi. uykusu ağırdı. ablam o zamanlar 19 yaşında ben ise 17 yaşındaydım. ablam esmer güzeli taş gibi vücutlu çok güzel bir hatundu. ablam bi gece uyurken yorganı üstünden aldım. dolunay odayı aydınlatıyordu. iri,dik ve taş gibi göğüsleri t-shirt ünden belli oluyordu. ben ise ellerimle o güzel göğüslerini okşuyordum. bir yandan da uyanacak diye ödüm kopuyordu. yan dönmüş yatıyordu tabi. taş gibi kalçaları muhteşem görünüyordu. karışık desenli ince bir pijaması vardı altta. bi elimle kalçalarını diğer elimle de göğüslerini okşuyordum sürekli. dayanamadım elimi t-shirt ünün içinden göğüslerine kadar soktum. sutyeni vardı tabi. göğüslerinin yarısına çıplak şekilde dokunabiliyordum. aman tanrım ne büyük ve güzel bir duyguydu anlatamam. diğer elimle de benim aleti çıkartıp 31 çekiyordum. göğüslerini okşadıkça orgazmın doruklarına ulaşıyordum. çok geçmeden patladım tabi. yan dönmüş yatıyordu zaten. ben de tam götünün arkasına aletimi çıplak olarak dayayıp yanına yattım. sadece aramızda incecik pijama vardı.bi elimle kalçasını, diğer elimle göğüslerini okşayıp duruyordum. tabi aletim de götüne zorluyordu. 5 dk sonra uyandı. ben hemen toparlanıp yatağıma atladım. o ise olayın farkına varmıştı ki, ceyhun ne yapıyorsun sen, ben senin ablanım, delirdin mi dedi. ben ise hiç bişey olmamış gibi yatağımda uyur numarası yaptım. o günden sonra ise bir daha taciz etmedim ablamı. ama uyandığında isteseydi sikerdim onu. deliler gibi sevişirdik ablamla. onu hala çok seviyorum. 3 aya kadar evlendi zaten. kocası hanzonun tekidir ama. her yönden mutlu olmadığını bana anlatır durur


Selam ben Tarık 30 yasında yengem 35 yasında ama harika vücudu Hayallerimi susluyordu her fırsatta onunla sevişmek için zaman kolluyorum yengem Gülu her gördüğümde adeta beni tahrik ediyordu her firsatta bilerek istiyerek surtunuyordum ister istemez farkına varmistir artık Gül kendide firikik vermeye başladı göğüslerini adeta önüme seriyordu ama bütün vücudu Harika sohbet ederken bacak bacak üstüne atarken sanki birseyler istiyor gibi otuyordu ansızın çalan kapı herseyi mahfetmisti kalktı üstünü düzeltir gibi oldu gelen dilenciymis diyerek karşıma oturdu çay icermiyiz diye sordu mutfağa gittik beni içeri cagirak dolabın üstünden birseyler istedi bende alırken güle surtundum aklım basımdan gitmişti Gül bana surtunmeden zevk aliyormusub diye sordu ben yetinmesini bildigini söyledim diyerek dudaklarını adeta emercesine öpmeye başladım Gül ellerini boynuma atarak delirtti beni gömleğin düğmelerini açarak harika göğüslerini yalıyordum artık zamanı gelmişti tezgahın üstüne oturtarak eteğini yukarı topladım harika bir manzarayı mükemmel kırmızı iç çamaşırı susluyordu kulodu çıkartarak anını dilleneye adeta dilimle sikmeye başladım inliyodu ama ne inlemek amina basımı iyice dayadi 10 dakika sonra iniltiler çığlıklara dönmeye başladı ben çıldırıyordum ama Gül yalamami istedi ağzıma suyunu bosaltarak yatak odasına girdi beni içeri cagirdi odaya girdiğimde ise harika iç camasiri ile beni yatağa çağırdı sıza onda idi yaragimi ağzına verek sakso çektirmeye başladım. Adeta yutacakmış gibi emiyor öpüyor yaliyordu fazla geçmeden ağzına boşaldım dolun hepsini yutturdun güle bir sigara içerek direk amina girdim yengem sanki cildirmis gibiydi ustume cikarak üstümde zipliyordu ziplarkende göğüsleri yerinde durmuyordu göğüslerini opmeye başladım pozisyon degistirek önümde diz çoktu harika manzara vardı karşımda icine girdim kendini ileri geri itiyordu yani harika siktiriyordu çığlıklar eşliğinde ikimizde bosaldik yengemle güle nekadar çılgın olduğunu söyledim bana gülerek bulaşar surtundunki artık canım seni icimde istedi dedi güle domalmasini söyledim önümde harika gotu duruyordu deliği yalamaya başladım adeta yine dilimle sıkıyordum. yaragimi ağzına alarak kurukuru girmez dedi yalamaya başladı gotdeligine yaragimin kafasini yavaş yavaş soktum aahhh aahhh yavaş girdedi iniltileri ayrı bir hava veriyordu Gül kendini ileri geri iterek bana eşlik ediyordu yaragimin hepsini götune soktuğumda icinden cikarti sanki ağlıyordu çekmeceden aktığı kremi tarağına sürdü kremi bana verdi gotune sen surdedi kremledim girereken daha rahat giriyordu oohhhh ooohhh harikasin canım hepsini sok diye mirildiyordu hepsini artık ibine soktum aahhhh erkeğim harikasin ihh iihh ohh. Ohhhh sesler çıkartıyor ben dayanacak gucum kalmamisdi gotunun icine boşaltım tekrar mutfağa goturek gülle mutfakta fantezimi susleyen kadinla tezgahın üstüne oturtarak sıkımı icine soktum bacaklarını belime doluyarak beni iyicemen tahrik ediyordu dudaklarına yapışdım adeta dilimi emiyordu harika bir duygu ile beraber sevisiyorduk vurdukca ibliyor inledikce vuruyordum boşalmak uzereken önümde oturtarak göğüslerinin arasına yaragimi soktum müthiş sekilde boşaldım artık yengemin pesinde koşmuyordum vunku onu öyle bir siktimki peşimi bırakmıyor sürtünme sırası onda her fırsatta müthiş poposunu yaragima surtuyordu bende harika göğüslerin ekliyorum fırsat buldukça sıkıyorum


Merhaba arkadaşlar. Ben İstanbul\’dan cengiz. Benim anlatacağım hikaye annemle alakalı. Aslında olmasını hiç istemediğim fakat olması gereken bir olaydı bu. Annemi sizlere anlatacak olursam ; 1.70 boyunda 75 kilo tesettürlü güzel bir kadındır. Artık olaya geçeyim isterseniz.

Bizim bir otomotiv markasına ait yetkili servisimiz var. Kazancımız falan 1 yıl önceye kadar çok iyi durumdaydı. Ama artık işler eskisi gibi gitmemeye başladı. Babamın arkadaşları bile işleri için başka servislere gider oldular. Fiyatlarımız diğer servislere göre biraz fazlaydı çünkü. Bir akşam yine babamın arkadaşı ve eski müşterimiz ahmet abi ailesi ile bize gelmişti. Ahmet abininde bir toptancı şirketi var. Ve o şirketin araçlarının bakımlarını biz yapıyorduk. Ve çok yüklü miktarda para kazanıyorduk. Babam ahmet amcaya işleri bizden aldığı için kırgındı. Ama ahmet amca hiç oralı bile olmuyor,çay içiyor,kurabiye yiyor ve konuşuyordu. Bir ara ahmet amcaya baktığımda annemin ayaklarına dikkatlice baktığını gördüm. Annemin o gün üzerinde dizlerinin 4 karış altında bir kahverengi elbise,kahverengi baş örtüsü ve ten rengi çorap vardı ayağında. Ahmet amca 5 dakika sonra;

- \”Ben bir lavaboya gideyim\” dedi ve kalktı ayağa. Pantolonunun önüne bakınca sikinin kalkmış olduğunu gördüm. İçim içimi yiyordu ama birşey diyemiyordum. Baya bir zaman sonra geldi lavabodan. Ve eşine dönerek;

- \”Hadi kalkalım hatun\” dedi. Karısıda \” tamam \” dedi. Ve gittiler.

Bende üstümü değiştirdim ve lavaboya gidip sonra yatacaktım. Lavaboya girip elimi falan yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Ve çamaşır sepetinin üzerinde annemin 2 tane külotlu çorabının durduğunu farkettim. Annem çamaşırlarını hiç böyle bırakmazdı. Neyse alıp çamaşır sepetine atmak için elime aldım ve ıslaktı 2 çorapta. Çorapları incelediğimde ağ kısımları yırtılmış ayak parmaklarının denk geldiği koyu yerler kaçmıştı ve döl koyuyordu. Hemen çorapları cebime koydum. Çünkü; bunu annem veya babam görürse huzurumuz kaçabilirdi. Odaya gittim ve hırsımdan kendi kendi yiyordum. Yarın ahmet amcayı arayıp olanı biteni konuşacaktım. Ve yatıp uyudum o gün.

Sabah olduğunda servise gittim ve ahmet amcayı aradım. Ahmet amcaya görüşmek istediğimi söyledim. Ahmet amca tamam hemen gel bekliyorum dedi. Ve hemen şirketine gittim. Çoraplar yanımdaydı. Odasına girdim ve Cengiz Oğlum Hoşgeldin dedi. Bende valla ahmet amca hiç hoşgelmedim dedim. Hayırdı evlat ne oldu dedi. Bende çorapları cebimden çıkarıp ona uzattım. Ve pis pis gülümsemeye başladı. Cengiz bu mu sorun? Vereyim parasını annene al 2 tane çorap diyip yine gülmeye devam etti. Ahmet amca kendine gel dedim. Ahmet amcada asıl sen kendine gel piç kurusu. Cebinde paran yok artistik yapıyorsun. Otur şuraya dedi. Ve ben koltuğa oturdum. Ahmet amca devam etti; oğlum bak ben size arabaları geri göndericem. Ama senin için. Babanı sevmiyorum çünkü artık. Uyuz oluyorum pezevenge dedi. Ben artık sakinleşmiştim. Bende neden ahmet amca dedim? Oğlum annene hastayım ben senin. Özelliklede çoraplarına. O gavat baban böyle bir karıya sahip olduğu için ona sinir oluyorum. İşleride sizden ondan aldım dedi. Bende neden geri veriyorsun ahmet amca ozaman dedim. Oda çünkü sen anneni sikmemde yardımcı olacaksın dedi. Hem işleri vericem hemde sana bir hesap açtırıcam dedi. Ahmet amca nasıl yaparım bunu dedim. Ahmet amcada bak şimdi; benim şile\’de garsoniyer niyetine kulladığım bir dairem var. Sen anneni cumartesi günü gezdirmek için dışarı çıkaracaksın sabah erkenden. Hiç zaman geçirmeden şileye geleceksiniz. Ve arkadaşının evini kontrol etmeni istediğini söyleyeceksin. Onuda eve çıkaracaksın ve ben evde sizi bekliyor olacağım. Önce konuşmayı denicem. Eğer kabul ederse çok iyi. Eğer etmezse tecavüz edicem dedi. Hadi şimdi git şu 500 TL\’yi de al annene çorap al hediye et dedi. Ve ben parayı alıp çıktım işyerinden.

Kara kara düşünerek servise gittim. Aklım fikrim karışıktı. Nasıl yapacaktım. O benim annemdi. Ama diğer taraftada çok iyi bir gelire sahip olacaktım yeniden. Her neyse servisten erken çıktım. Bir iç çamaşır mağazasında durup anneme 8 tane çorap aldım ve gittim. İnanamıyordum kendime. Adamın teki sikini söndürecek diye annemi resmen ona pazarlıyordum. Her neyse; babam evde yoktu poşeti verdim. Al anne sana aldım dedim. Annem teşekkür etti ve odasına gitti. Artık o günden sonra 3 gün servis ve ev arasında geçti.

Cumartesi günü sabah 06:00\’da kalktım. Cumartesileri babam servise giderdi. Evde annem vardı. Babam çıkmış oluyordu bu saatte. Annem hayırdır neden erken kalktın dedi. Bende hiç uyku tutmadı dedim. Kahvaltı yaptık annem ile birlikte. Kahvaltı bittikten sonra; hadi anne gel gezmeye gidelim dedim. Yok falan dedi ama hadi ya dedim. Ve yalvar yakar ikna ettirdim. Ben aşağıda seni bekliyorum dedim. Ahmet amcayı aradım hemen;ahmet amca biz evden çıkıyoruz 5 dakikaya kadar dedim. Oda aferim sana koçum benim. Bende 15-20 dakikaya şiledeki evde olucam. Hadi göreyim seni dedi. Tamam ahmet amca merak etme sen dedim. Ve telefonu kapattım. Bir baktım annem apartmanın kapısından çıktı.

Üzerinde siyah bir etek,siyah çorap,siyah sivriburun ayakkabı,beyaz gömlek,deri siyah mont (kalça hizasında),ve beyaz siyahlı bir başörtüsü vardı. Annem arabaya bindi ve hareket ettik. Nereye gidicez falan dedi. Şileye gidelim mi dedim? annemde;yok ya çok uzak dedi. Bende olsun dedim. Ve yaklaşık 2 saat sonra şileye geldik. Evin oaraya geldik ve ben durdum. Annem neden durdun dedi. Bende bu ev bir arkadaşımın kontrol et diye anahtarı verdi bir bakıcam dedim. Gel birlikte bakalım dedim. Birlikte indik arabadan. Bahçe kapısından girince annem aaaaa bu ahmet abinin arabası değil mi dedi. Ben yok ya benziyor bu araba ona. Bu arkadaşımın diğer arabası dedim. Evin kapısını açtım ve girdik içeri. Ayakkabıları çıkarttık ve içeri aldık. Annemi önüme aldım ve direkt üst kata çıkıp kapalı olan kapıyı açtım. Annem ahmet amcayı görünce çok şaşırdı. Ahmet amca hoşgeldiniz dedi. Annem ne oluyor dedi. Ahmet amca yerinden kalktı ve annemin yanına gelip ; otur şöyle yatağın üzerine anlatıcam dedi. Ahmet amca beni alıp koridora çıktı ve al bu hesap cüzdanın,şu 300 TL\’yide al takıl buralarda sen. Ben arayan kadar eve gelme dedi. Ve ben çıktım gittim evden. Arabaya bindim ve saate baktım. saat 09:30\’du. şilede sahilde falan bir müddet takıldım. oradaki yerlere oturdum. Akşam saat 21:17\’de telefonum çaldı. Ahmet amca arıyordu. Efendim ahmet amca dedim. Oğlum gel anneni al benim işim bitti çıktım gidiyorum dedi. Bende tamam ahmet amca dedim. Aferim aslanım benim dedi. Bende teşekkür ettim. Ve telefonu kapatıp eve gittim. Odadan içeri girdiğimde gözlerime inanamadım. Annemin elleri yatakta çoraplarla bağlı ve kan içindeydi. Hemen çözdüm. Annemi yıkdım ve temizledim. Kıyafetleri yırtılmış 15-20 taneye çorap ortalıkta. Prezervatifler ev resmen ahıra dönmüştü. Hemen dolaba baktım ahmet amcanın gömlek pantolanlarından giydirdim ve hemen çıkıp eve gittik. Benle 4-5 ay konuşmadı annem. Ama ahmet amca annemi sikmeye devam etti. Üstelik babamın diğer arkadaşları ile birlikte. Ve ben götürdüm hep kendi elimle. Diğer olaylarıda sizlere aktarıcam. Bu arada annemi bende sikiyorum artık.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.